Wednesday, September 5, 2012

Back to School

September 5, 2012. First class of the semester. I love these mornings. Shower, breakfast, orange juice, iced coffee, and off we go! Today's menu: Integrated Marketing Communication.

My cup of iced coffee standing on a sheet with Italian quotes I was writing down the other day.

One part on my today's breakfast - tomatoes!

Stabilo is a must! 

Yesterday's Financial Times lying on my laptop case.


Moleskine diary, my laptop, Swarovski pen and a sketchbook - the best thing to write on (love the color of the paper).

How about you and school guys? Where do you study and what do you like to use?
Have a great semester full of straight A's! :)

Thank you for following David's on Facebook and Bloglovin'!

3 comments:

  1. Tak já jsem stále ještě na gymplu a neuvěřitelně mě to irituje..teda myslím to, že ještě v 17 se stále musím zabývat pro mě naprosto zbytečnýma věcma, který v životě nebudu v nejmenším potřebovat..např. chemie nebo fyzika. Člověk má mít sice tak trochu přehled o všem, aby nebyl úplnej omezenec, jenže po těch 8 letech, co tyhle předměty mám, už z nich vím víc než dost, řekla bych..

    Jinak co se týče vybavení, vždycky si dělám svoje sešity..Třeba na matiku mám teď sešit s Burberry reklamou z Vogue. Akorát jsem Hermioně a tomu fešákovi vedle ní přelepila přes oči černej proužek papíru, aby mě nerozptylovali :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O chemii a fyzice mi ani nemluv! Ty predmety bych bez tahaku a vzornych vedle me sedicich a vzdy pripravenych spoluzacek nezvladl :D Jeste to ten rok (nebo 2?) vydrz a pak si hlavne vyber neco, co te bavi :) Jinak se sesitama dobry napad!

      Delete
  2. stabilo, moleskine, apple.. čo viac! :}

    ReplyDelete